nedelja, 25. december 2011

Božičkova darila - poslana

Nalina je poskrbela, da sem bila letos še bolj ustvarjalna kot sicer. Darila, ki sem jih v okviru letošnjega Božičkovanja pripravila za so-božičkovalno ustvarjalko Andrejo, sem izdela šele po razmisleku.


Čeprav so nam bila dovoljena odstopanja od uporabe naravnih materialov, sem si zadala, da bom en izdelek izdelala povsem naravno ... in sem ga!


Planer je nastal iz kartona, papirja in rafije, napis sem napisala s svinčnikom in ga nalepila z lepilom iz moke in vode. Namenjen je zapisovanju pomembnih datumov rojstnih dni, obletnic in dogodkov, ki jih v življenju ne želimo pozabiti, in upam, da bo Andreji, ki ga je prejela od Božička, dobro služil.


Prvič v življenju sem uporabila filc. Iz njega sem izdelala prstan v Andrejinih najljubših barvah - rdečo cvetlico - in lonček modrih misli, v katerem bo lahko shranila pisala, svinčnike in barvice.


Ker sama ustvarjam angelske pastirčke, sem namesto akrilnih perlic uporabila lesene in nastal je leseni angelski pastirček na ogrlici, ki je po novem Andrejin varuh. In po tem jih je nastalo še nekaj ...



1 komentar:

  1. Sem res res vesela, tvojih darilc. V planeru so že označeni eni datumi in ni šans, da bi naslednje leto Božiček pozabil nate ;)
    Lonček modrih misli, čuva barvice in svinčnike in ga s Tajo vsak dan uporabljave :)
    Bombončki (tisti, ki so še ostali) zdaj visijo na drevescu :p
    Prstan in pastirčka pa sta mi prav posebej pri srcu. Imam res ful lepo roko s tem prstanom! Pastirček me pa pazi in Taji je tudi všeč, mu je danes dala lupčka, sem ji obljubila, da bom pazila na njega in, da bo enga dne njen :)

    OdgovoriIzbriši