nedelja, 25. december 2011

Božičkova darila - prejeta

Seveda sem se tudi sama izredno razveselila paketka uporabnih darilc, ki jih je Andreja ustvarila z vso pozornostjo.

Dobila sem sladek lonček medu z jabolki in orehi (da se bom zdravo sladkala), unikatno drobižnico (da bom lahko vanjo spravila ves drobižek), prekmursko hišico (ker je ona doma od tam in ker si mi želimo imeti hišico), pomislila je tudi na moja dva otročička in mi izdelala prekrasne okraske iz filca, ki so takoj očarali mojega sina, danes pa že visijo na naši novoletni smrečici.

Priznam, da sem se najbolj razveselila nakupovalke. Zakaj? Ker je moja, moja, moja. Andreja je nanjo napisala moje ustvarjalno ime MetiBeti in narisala celo angelske pastirčke ... Andreja, še enkrat ... hvala ti!


1 komentar:

  1. Me res veseli, da so ti všeč pa čeprav je amatersko delo. Se bom potrudila, da bo naslednje leto še boljše :)

    Upam, da ste imeli čudoviti Božič in da vam bodo tile praznični dnevi minili mirno ;)

    OdgovoriIzbriši