sreda, 16. junij 2010

Kdo sploh sem ...


Ime mi je Metka Pravst in moji ustvarjalni začetki segajo že v čas osnovne šole. Zadnje leto osemletke sem na pobudo mame Milene spoznala svet svile, ki me je hitro potegnil vase. Od takrat skupaj slikava na svilo - najini izdelki so prejeli certifikat strokovne komisije pri Obrtni zbornici Slovenije, bili razstavljeni na nekaj razstavah domače in umetnostne obrti, prepotovali pa so tudi nekaj sveta, kajti nosijo jih dame na skoraj vseh celinah :)

Sama se rada poigravam tudi z drugimi ustvarjalnimi materiali, od vseh najljubše pa so mi najrazličnejše perlice za ustvarjanje nakita. Da so uhančki moja strast, vam bo po številu objav verjetno kaj hitro jasno :) Strastno sem jih začela izdelovati pred petimi leti, takrat le za svoja ušesa in kakšno darilo bližnjim prijateljicam. Pred kratkim pa sem se odločila, da jih ponudim tudi vam ... Upam, da vam bodo všeč :)

Vesela bom vaših komentarjev, kritik ali pohval, pa seveda tudi naročil mojih unikatnih izdelkov ... Vse na metibeti@gmail.com :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar